violet2
IMG_6037_1
IMG_6074_1
green
IMG_5996_1
IMG_6007_1
IMG_5953_2
IMG_5964_1
img_5989

Učestala pitanja

  1. O nama
  2. Rezervacije
  3. Prijava i plaćanje
  4. Sadržaj
  5. Općenita pitanja
  6. Grupe

1. O nama

Koja je razlika između hotela i hostela?

Najbitnija razlika je što hosteli u ponudi imaju sobe za više osoba, takozvane spavaonice, dok su hoteli više bazirani na jednokrevetnim i dvokrevetnim sobama. Cijene su također vrlo niže od hotelskih. Osim spavaonica, možete rezervirati i privatne sobe i apartmane.

Je li Vaš hostel siguran?

Hostel je potpuno sigurno mjesto za boravak opremljeno video nadzorom. Kao gost dobijete vlastite ključeve za sobu u kojoj boravite. Također, svaki krevet i soba imaju dodatno spremište za stvari koje se može zaključati lokotom, a na recepciji se nalazi i sef za spremanje putovnica i ostalih vrijednosti.

Koliko ste udaljeni od centra grada?

Nalazimo se u centru grada, između glavnog željezničkog i autobusnog kolodvora. Do glavnog trga ima samo 10 min laganog hoda ili 3 tramvajske stanice (4 min).

Mogu li rezervirati put na Plitvička jezera kod vas?

Da! Dovoljno je prilikom check-ina zatražiti rezervaciju za idući dan, recepcionari će učiniti ustalo. Ukazat će Vam se na mjesto polaska, uručit će Vam se karta i naplatiti nepovratan depozit.

Dolazim samo na jedan dan i želio bih na dan check-ina posjetiti Plitvička jezera. Kako da to učinim?

Ukoliko nas kontaktirate putem e-maila i navedete vrijeme dolaska, organizirat ćemo Vam kompletan izlet. Na Vama je samo da podmirite iznos prilikom check-ina, kada ćemo Vam uručiti karte i ukazati na mjesto polaska. Uvjet je jedino da stignete u hostel prije vremena polaska na izlet.

Pogriješio sam s datumom rezervacije i ne znam ga promijeniti na svom booking siteu.

Ukoliko nas kontaktirate putem e-maila i navedete  sve potrebne informacije, naše će Vam osoblje besplatno izvršiti izmjenu u najkraćem mogućem roku. Jedine izmjene koje nije moguće izvršiti je za one rezervacije koje su unutar 48 h od vremena check-ina.

Zakasnio sam na vlak/otkazan je let i neću stići u hostel taj dan, možete li mi otkazati rezervaciju bez naknade?

Sve rezervacije koje se otkazuju ili moderiraju do 48 h prije vremena check-ina su potpuno besplatne. Na žalost, nakon tog vremena, otkazivanje rezervacije se naplaćuje bez iznimke prema odgovarajućim pravilima s booking sitea.

Postoji li shopping centar u blizini?

Da. Na glavnom željezničkom kolodvoru (udaljenom 300 m od nas) nalazi se podzemni Importanne centar. U njemu možete pronaći i supermarket koji je otvoren 24 sata dnevno. Nasuprot hostela nalazi se manji shopping centar, Branimir Centar, u kojem možete pronaći vrhunske restorane, pubove, bankomate i najpoznatiji kompleks kina u Hrvatskoj, Cinestar.

Koliko ste udaljeni od glavnog trga?

Hostel je udaljen 10 min laganog hoda do glavnog trga, Trga bana Josipa Jelačića. Alternativna je opcija korištenje tramvaja. Tramvaj broj 6 (smjer Črnomerec) dovest će Vas od hostela do trga, koji je udaljen svega 3 stanice. Karte se mogu kupiti na svakom kiosku ili prilikom ulaska u vozilo, kod vozača.

Zaboravio sam nešto u sobi/imate li “lost and found”?

Ukoliko ste nakon check-outa primjetili da ste zaboravili nešto u sobi ili hostelu, javite se na recepciju. Nakon što je soba očišćena, sve će se pronađene stvari prijaviti recepcionaru te će biti odložene u “lost and found” kutiju. Hostel ne odgovara za izgubljene predmete koji nisu bili odloženi u sef na recepciji.

Što je to spavaonica?

Spavaonica je vrsta sobe u kojoj se nalazi više od 4 kreveta te je sobu moguće dijeliti sa 4 ili više osoba, ovisno o vrsti spavaonice. Spavaonice načelno nisu privatne sobe pa je, ukoliko želite biti sami u takvom obliku sobe, potrebno zakupiti sve dodatne krevete.


2. Rezervacije

Kako rezervirati?

Postoji nekoliko oblika rezervacije, od kojih je svakako najlakši putem e-maila ili telefona. Također je moguće rezervirati putem našeg booking enginea, klikom na stavku: Rezerviraj i odabirom željenog datuma i broja osoba. Nakon unosa podataka s kreditne kartice, na Vaš će e-mail stići potvrda o bookingu. Vaša rezervacija time postaje aktivna.

Je li potrebno unaprijed rezervirati?

Rezervacija nije neophodna, no kako bismo garantirali raspoloživost sobe na datum koji Vama odgovara, jedini način je prethodna rezervacija.

Što ako nemam kreditnu/debitnu karticu?

Za sve rezervacije koje se vrše preko booking engine-a, kreditna ili debitna kartica je neophodna. Prilikom tog oblika rezervacije, plaćate 12%/15% ukupnog iznosa rezervacije. Ukoliko ne posjedujete kreditne ili debitne kartice, kontaktirajte nas putem e-maila. Kako bi takav oblik rezervacije bio aktivan, potrebno je hostelu javiti sljedeće podatke: Vaše ime, prezime, broj mobitela na koji Vas se može kontaktirati na datum dolaska te vrijeme dolaska. Ukoliko se ne pojavite do vremena dolaska koji ste pružili prilikom vršenja rezervacije, rezervacija će biti poništena.

Što je potrebno za rezervaciju?

Potrebne informacije su: Vaše ime, prezime, kontakt broj, datum dolaska i odlaska te vrijeme dolaska u hostel.

Kako mogu otkazati rezervaciju?

Kako biste besplatno otkazali rezervaciju, potrebno je kontaktirati hostel putem e-maila minimalno 48 h prije vremena check-ina (dakle, do 14 h dva dana ranije). Sve rezervacije koje se otkazuju nakon tog vremena podložne su naplati rezervacije u visini prve noći boravka ili ukupnog iznosa rezervacije, ovisno o načinu bookinga.

Kako mogu izmjeniti rezervaciju?

Ukoliko nas kontaktirate putem e-maila i navedete  sve potrebne informacije, naše će Vam osoblje besplatno izvršiti izmjenu u najkraćem mogućem roku. Jedine izmjene koje nije moguće izvršiti je za one rezervacije koje su unutar 48 h od vremena check-ina.

Postoji li dobna granica?

Gosti svih dobnih skupina su dobrodošli u hostel. Osobe mlađe od 16 godina moraju biti u pratnji punoljetnih osoba.


3. Prijava i plaćanje

Što je potrebno kako bi se izvršila prijava prilikom dolaska u hostel?

Potrebno je predočiti važeći identifikacijski dokument, bilo osobnu iskaznicu, putovnicu, vozačku dozvolu ili kopiju istih. Dokumente ne zadržavamo.

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje se može izvršiti u gotovini ili karticom (debitna ili kreditna). Prihvaćene kartice su Visa, Mastercard i Maestro. Diners i American Express kartice NE primamo.

Kada se vrši plaćanje? Mogu li odmah produžiti/skratiti broj noćenja?

Gost plaća puni iznos rezervacije prilikom check-ina. Ukoliko se gost odluči za produženje broja noćenja, može to zatražiti od recepcionara u bilo koje doba te će se isto i izvršiti ukoliko je ista soba ili soba druge vrste na raspolaganju. Navedeno produženje potrebno je odmah platiti. Ukoliko se gost odluči skratiti vrijeme boravka, potrebno je isto najaviti minimalno 48 h prije check-ina.

Je li boravišna pristojba uključena u cijenu?

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu.

Moraju li stanovnici RH plaćati puni iznos boravišne pristojbe? Postoje li iznimke?

Boravišna pristojba obračunava se prema Zakonu o boravišnoj pristojbi te nije uključena u cijenu. Visina boravišne pristojbe je promjenjiva ovisno o parametrima. Jedina iznimka je kod grupnog noćenja, gdje grupe sa više od 20 osoba i potvrdom od nadležne obrazovne institucije mogu biti oslobođene plaćanja boravišne pristojbe, odnosno cijena će joj biti obračunata po umanjenoj vrijednosti. Također, gosti s prijavom prebivališta u Zagrebu su izuzeti od plaćanja boravišne pristojbe.

Kada mogu ući u sobu?

Ulazak u sobe je službeno nakon 14 h (2 p.m.), no ukoliko je soba spremna ranije, recepcionar će Vas o tome obavijestiti te Vam potencijalno pružiti mogućnost ranijeg ulaska u sobu.

Kada moram napustiti sobu?

Odjave se vrše najkasnije do 11 h ujutro, bez iznimke. Raniji check-out je uvijek moguć. Ukoliko gost želi ostati duže u sobi, potrebno je obavijestiti recepcionara o navedenom te platiti još jedno noćenje. Sve navedeno je pod uvjetom da je soba na raspolaganju. Nakon check-outa iz sobe, gostu su na raspolaganju kuhinja, zajedničke prostorije, korištenje računala i WiFi-ja do trenutka odlaska iz hostela, a najkasnije do 23:30 na dan check-outa. Korištenje spremišta za prtljagu je u potpunosti na raspolaganju gostu i potpuno je BESPLATNO.

Do kad najkasnije mogu ući u sobu?

Check-in je moguć u bilo koje doba dana nakon 14 h. S obzirom da je recepcija otvorena 24 h dnevno, u potpunosti smo Vam na raspolaganju, no, zamolili bismo Vas da kontaktirate hostel putem e-maila o dolasku kasnijem od ponoći.


4. Sadržaj

Kada zaključavate ulazna vrata hostela/postoji li neko ograničenje?

Recepcija je otvorena 24 h dnevno, stoga, ukoliko su vrata zaključana, pritiskom na zvono alarmirate recepcionara o svom dolasku i on Vam otključa vrata.

Gdje mogu ostaviti vrijedne stvari (laptop, mobitel, putovnicu)?

Na recepciji hostela nalazi se sef koji je u potpunosti na raspolaganju gostima. Njegovo korištenje je besplatno te se u njemu mogu skladištiti sve vrijednosti gostiju.

Poslužujete li doručak?

Doručak se poslužuje samo u slučaju prethodne najave grupnog dolaska za grupe veće od 20 osoba. Pojedinačne doručke ne služimo, no u našoj potpuno opremljenoj kuhinji su Vam na raspolaganju besplatan čaj i kava te ostale osnovne namirnice poput soli, ulja, brašna i sl. U neposrednoj blizini hostela nalaze se trgovina s namirnicama i pekara te restorani koji poslužuju doručak.

Imate li računalo koje mogu koristiti?

U predvorju hostela se nalaze računala koje gosti mogu slobodno koristiti u bilo koje doba, potpuno besplatno.

Mogu li printati/skenirati? Koja je cijena?

Slobodno se obratite recepcionaru za sve usluge koje Vas zanimaju, uključujući i uslugu printanja/skeniranja, koja je potpuno besplatna.

Je li posteljina uključena u cijenu smještaja?

Da. Kompletna posteljina je uključena u cijenu noćenja, kao i ručnici koje možete zatražiti na recepciji hostela.

Postoji li u hostelu mogućnost spajanja na internet/WiFi?

Spajanje na internet je moguće na računalima u predvorju hostela, dok je WiFi dostupan u sobama i svim prostorijama hostela, potpuno besplatno.


5. Općenita pitanja

Što se događa u slučaju da se nešto u hostelu ili sobi razbije? Je li potrebno unaprijed dati depozit za takve situacije?

Nije potrebno plaćati depozit unaprijed. Ukoliko se nešto razbije, osobi će razbijena stvar odmah biti naplaćena prema cjeniku na popisu inventara.

Postoji li u blizini parkiralište gdje možemo parkirati automobil/autobus? Koja je cijena?

Hostel nudi dva potpuno besplatna mjesta za parking, no prije izvršenja rezervacije nas je potrebno kontaktirati kako bismo Vam osigurali raspoloživost. Od subote od 15 h do ponedjeljka do 7 h može se besplatno parkirati ispred hostela na javnom parkingu čija raspoloživost nije u nadležnosti hostela. Parkiralište za autobuse se nalazi na udaljenosti 500 m od hostela. Cijena je 230 HRK/dan.


6. Grupe

Koliki broj ljudi čini grupu?

20+ osoba se smatra grupom koja tada ostvaruje popuste na smještaj kao i ostale pogodnosti.

Organizirate li objede?

Da, nudimo doručak, ručak i večeru, odnosno puni i polu pansion. Također imamo posebne pogodnosti i popuste za restorane u gradu.

Gdje se poslužuju objedi?

Doručak može biti poslužen u hostelu ili u restoranu. Ostali objedi se poslužuju u restoranu koji se nalazi odmah do hostela.

Kada rezervacija za grupe postaje aktivna?

Kada se rezervacija potvrdi od strane grupe te se podmiri 20% iznosa, odnosno depozit. Kada se proknjiži plaćanje, proslijeđujemo Vam potvrdu, čime Vaša rezervacija postaje aktivna.

Kada moramo podmiriti ostatak iznosa?

Možete odabrati način koji Vama najviše odgovara, putem bankovnog računa prije ili na dan dolaska ili gotovinom i karticom za vrijeme check-ina. U slučaju dugotrajne suradnje, naknadna plaćanja će biti omogućena.

Što je sa grupnim i individualnim otkazivanjem rezervacije?

Sve preinake ili otkazivanja rezervacije do 14 dana prije dolaska grupe su potpuno besplatna. Nakon toga, samo individualna otkazivanja su moguća. Otkazivanja rezervacije za do 4 osobe je besplatno. Ostali oblici otkazivanja rezervacija bit će naplaćeni.

Plaćaju li grupe boravišnu pristojbu?

Ukoliko dolazak grupe organizira neka obrazovna institucija te ukoliko grupa posjeduje certifikat koji isto to i potvrđuje, grupa je oslobođena plaćanja boravišne pristojbe. U suprotnom, boravišna se pristojba plaća prema važećem zakonu.

Dobije li grupa besplatno na korištenje 1 krevet?

Grupe od 20 do 30 osoba besplatno dobivaju jedan krevet na korištenje, dok je za grupe iznad 30 osoba na raspolaganju privatna soba za jednu osobu besplatno.

Koja su vaša pravila za grupe školske djece?

Prihvaćamo grupe svih dobnih skupina, no ukoliko je dob Vaših učenika manja od 12 godina, zamolili bismo Vas da nas obavijestite prilikom inicijalnog kontakta.

Možemo li raspodijeliti grupu po sobama prema spolu?

Razdvajanje grupe ovisi o samoj grupi. Ukoliko se žele podijeliti prema spolu, a jedno mjesto unutar sobe ostane prazno, grupa treba platiti i preostali krevet. U slučaju da je jedno mjesto u sobi ostalo prazno dok je u drugoj sobi osoba više, dodatne naplate neće biti. U slučaju da su sve sobe pune te da je potrebno dodati jedan krevet u sobu, taj krevet se plaća 50% iznosa od redovne cijene za grupe.

Ukoliko je potrebno, možete li organizirati izlet ili prijevoz za grupe?

Možemo organizirati izlet na Plitvička jezera sa ili bez vodiča, ulaze u muzeje i izlete na druge lokacije unutar zemlje, kao i besplatno razgledavanje grada uz vodiča, hop on hop off autobuseve, karte za razna događanja i još mnoštvo toga. Ukoliko je potrebno iznajmiti automobil ili autobus za grupu, u suradnji sa našim partnerima možemo Vam i to omogućiti.