violet2
IMG_6037_1
IMG_6074_1
green
IMG_5996_1
IMG_6007_1
IMG_5953_2
IMG_5964_1
img_5989

Konzalting

“… od pronalaska adekvatne lokacije, savjetovanja kroz razvoj projekta,
marketinga i komercijalizacije projekta, procjene i prodaje projekata…”

Reference: SI invest Moskva, Valamar grupacija – hostel “Papalinna”, JID Maleta – hostel “Kaptol”.

USLUGA KONZULTIRANJA – RAZVOJ HOSTELSKOG POSLOVANJA

Lodging International u svom poslovanju koristi bogato međunarodno iskustvo i izgrađeni know-how naših partnera Palmers Lodge London u kombinaciji s našim dobrim poznavanjem lokalnog tržišta te svojim klijentima možemo ponuditi sljedeće usluge na najvišoj profesionalnoj razini:

Usluge konzaltinga klijentu pomažu u identificiranju, implementiranju i realizaciji svakodnevnog hostelskog poslovanja:

Analiza tržišta: razumijevanje trenutnog stanja tržišta, analiziranje konkurencije i formiranje cijena na temelju istoga, pozicioniranje hostela u cjenovnom smislu, posljedično razumijevanje segmentiranosti tržišta

Financijsko savjetovanje: proučava se omjer troškova i prihoda potreban za rentabilno poslovanje te ekstra profite. Pomoć u predviđanju prodaje i formiranju budžeta. Razumijevanje dnevnog formiranja cijena

„Front desk“ operacije:  rezervacije, standardni programi, komunikacija s booking stranicama, odabir najvažnijih stranica i partnera, dogovaranje provizija, postavljanje profila hostela na različite booking platforme, online pismena komunikacija s gostima, održavanje alokacija, sigurnosne provjere, formiranje računa, naplata poreza i boravišnih pristojbi, programi za komunikaciju s državnim poreznim i turističkim službama, standardni postupci u e-mail i telefonskim rezervacijama, postupci pri walk-in rezervacijama, produživanje rezervacija i praćenje prethodne naplate, segmentirani smještaj gostiju, postupci pri nenaplaćenim potraživanjima, postupanje prema „no show“ gostima, komunikacija s bankama, kartično poslovanje, POS uređaji i predautorizacije, dogovaranje uvjeta, overbooking

Dnevne obaveze: formaliziranje dnevnih dužnosti svih zaposlenih

Prodaja: On line prodaja izuzetno je važan segment poslovanja. U određenim razdobljima cijene se mijenjaju i do 3 puta dnevno te je izuzetno važno poznavati dinamiku određivanja cijena i formiranje istih

Off line prodaja (walk in) će, s obzirom na lokaciju hostela, imati veliki udio u ukupnoj prodaji, stoga je važno poznavati tehnike direktne prodaje. Prodaja grupama je također važan segment prodaje, pogotovo za velike subjekte. Objasnit će se načini komuniciranja, agencijsko poslovanje, ciljane grupe, načini privlačenja istih te, što je najvažnije, opetovani dolazak

Marketing: on line i offline marketing će odrediti na koje segmente se isplati trošiti budžet i koje direktne koristi donosi. Trening komuniciranja putem društvenih mreža

Koncipiranje prostora: iskustveno savjetovanje o koncepciji i funkcionalnom uređenju prostora čime se doprinosi boljim utiscima gostiju i njihovom zadržavanju u prostoru

Koncipiranje hostela: osmišljavanje ponude hostela, odabir partnera, ciljanje potrošačke skupine, brendiranje hostela, definiranje vizije i misije hostela u praktičnom smislu

Formalizacija poslovanja:  poslovna komunikacija, neposredna komunikacija, običaji u hostelskom poslovanju, održavanje soba, zajedničkih prostorija itd.

Regionalno povezivanje: učlanjivanje u određene asocijacije, posjećivanje kongresa, međuhostelska razmjena gostiju, sklapanje partnerskih aranžmana

Dodatni prihodi: razlaganje industrijskih standarda; što je uobičajeno naplaćivati, što nije, profitne marže pri organiziranju izleta, zanimacija, prodaje suvenira, pića i sličnog

Izvanredne situacije: protokoli i ponašanje u izvanrednim ili incidentnim situacijama

Legislativa i pravno ispravno poslovanje: definiranje poslovanja po svim legislativnim okvirima i trendovi u inspekcijskom nadzoru te potrebna osiguranja